Victorias Secret New Collection

Jag har som många andra varit besatt av Victorias Secret ett bra tag nu, jag har både underkläder & body mists som jag tänkte tipsa er om nu ((:
Victorias secret har under en lång tid haft samma kollektion/utseende på sina body mists det har bara kommit nya dofter, men nu kommer det sakta men säkert in nya utseenden på flaskorna både nya och gamla dofter :D
Jag tycker det var något speciellt med den gamla kollektionen, man kunde liksom samla på dem imed att dem såg likadana ut bara en annan färg :) Det kan man inte riktigt med dem nya imed att alla är så olika, dock tycker jag att desgnen på dem nya är mycket roligare än dem gamla :P Vilken kollektion föredrar ni? ((:
Ni kan handla båda kollektionerna på Lyko.se & Nordicfeel.se för 119kr/st där har ni även gratis frakt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0