6 steg till friskt & fint hår

Hej på er! Jag tänkte göra en liten guide till er där ja berättar och visar vad som är bäst att använda när du plattar/fixar håret :))
Andra produkter går bra att använda men detta är vad jag använder mig av ((:

Alla produkter jag använder hittar du hos en frisör ((:


1. Efter jag har duschat tar jag i Morrocanoil som gör håret mjukt och glansigt i fuktigt hår.


2. När håret har torkat tar jag artego som är en inpacknings olja som stärker håret.


3. När det har verkat ett par minuter tar jag Straigtening balm från Lanza som hjälper till att göra håret rakt och mindre frissigt.


4. Sedan använder jag Uniq One som värmeskydd men den reparerar även håret och gör det glansigt + mycket mer!


5. Efter det är det bara till att platta.

6. Till sist tar jag torr schampo i hårbottnen så den blir fräsch efter alla krämer.

Klar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0