"Trumvirvel"

Jag har fått ett till jobb :D Sökte ett par stycken på platsbanken (skit bra om du söker heltid, deltid och sommarjobb) och det hörde av sig en redan dagen efter :D Det var från djurmagazinet på valen det är en djuraffär som säljer lite mindre djur och tillbehör :)
Va på arbetsintervju idag och jag börjar på onsdag sen ska jag jobba helg så det blir säkert jättekul :D Kommer ha kvar mitt telefon försäljar jobb lite till och jobba 2 dar i veckan ett tag till annars blir det lite lite med bara helg arbete så blir att jobba 2 jobb nu yufft men det fixar Linnsan :P
Glömde skriva i fredags att jag åkte iväg med en vän och hans familj tillsammans med simon över helgen till en super mysig stuga i Bonnarp :)) Tog massa roliga bilder så visar dem och berättar mer när jag får tid :P
Iallafall så regnade det in massvis med kommentarer under helgen så ska svara på dem så snabbt som möjligt ((:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0