Svar på tal



Jag älskar verkligen byxorna! Och det passar alltid bra på en snygging som dig :)
 
Svar: Aaw tack så mycket (:
 
 
Matilda Om:
det står i din presentation att du jobbar som telefonförsäljare, kan du berätta vad det innebär och hur du fick det jobbet? :)
 
Svar: Vi hade ett arbete i skolan där vi skulle skriva ett cv och sen söka jobbb på låtsas men ja chansa och sökte jobb på riktigt i stället :) Sökte ungefär 5 st jobb varav tre hörde av sig men 2 ville bara ha heltids jobb och sen ringde responde till mig ((:
Jag fick berätta lite om vad jag hade jobbat med innan över tellefon sen bokade vi ett möte och the rest is history :P
 
 Har gjort ett inlögg om hur jag jobbar HÄR ((:
 
 
via ([email protected]Om:
Är de från the New Yorker? Såg sådana där för 399 och ville ha dem men saknade cash.
 
Svar: Ja antar att du menar byxorna, dem är från gina tricot och dem va på rea så jag betala endast 50 kr för dem! :D Ordinarie pris va 299 ((:
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

när du sökte jobb på dessa fem ställena gick du dit, ringde du eller maila du dem? och vilka ställe var de? :)

2012-09-03 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0