Svar på tal

Anonym Om: City Stud VS Spike
city stud helt klart!
 
Svar: Okii ((:
 
ÅÅh va snygga! Synd att jag bara inte alls passar i klackskor, särskilt inte sådana! 
Har du många klackskor? :)
 
Svar: Visst är dem :D Jodå alla passar i klackar man måste bara hitta dem rätta ;)
Oj herregud jag har faktiskt aldrig räknat dem men vanligt visså köper jag minst ett par i månaden så jag har väll 20-25 + par skulle jag gissa på :P
Imed att jag har både sommar och vinter klackar så ser jag aldrig alla samlade så svårt att ge dig ett exakt nummer men nått i den stilen är det nog ((:
 
Adriana Om:Snart är ni mina ♥
IP: 85.24.167.86
Fin blogg! Kika gärna in på min :)
 
Svar: Tack så mycket! Ska jag göra ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0