Svar på tal

 
Snyggt! :)
 
Svar: Visst blev det :D
 
snygga ju :D
 
Svar: Eller hur :P
 
Adriana Om: Sugar Shoes
IP: 83.183.204.82
Fin blogg! kika gärna in på min :)
 
Svar: TAck så jätte mycket, ska jag görA ((:
 
Erika Om: Fyndiq.se
IP: 90.229.135.4
Snygga skal !
 
Svar: Älskar dem !
 
gööööööööör snyggt ju :)
 
Svar: Håller med dig till 1000!
 
riktigt snyggt!! :)
Jag tipsar om webshoppar,rabattkoder just nu 20% hos Go Attention, tävlingar, inspo och en massa annat kul, kika in vettja!
 
Svar: Så niice, det ska ja göra ((:
 
Nicole Om: Sugar Shoes
IP: 83.249.81.207
Fin blogg du har, kika gärna in min!
 
Svar: Tack så mycket! Ska jag göra ((:
 
ofelia Om: Sugar Shoes
IP: 213.113.209.26
Hejsan! Jag har en tävling nu på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 400 kr! Kram :)
 
Svar: Då får man väll kika in och kolla :P
 
Ooh fina skor!
 
Svar: JA :D
 
Tack för alla superfina kommentarer jag har fått medans jag varit borta från bloggen, jag uppskattar det verkligen! :D Ska försöka komma igång med mitt bloggande lite smått börjar sakna det lite :') Men vi får se hur aktiv ja kommer va nu i början men det blir bättre i promise ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0