10 saker ja "hatar"

Jag hatar: Att ha fel :P
Jag hatar: Fok som skryter stup i kvarten om hur bra dem är eller liknande är fan värst :S
Jag hatar: När inget går som det ska och alla planer bara rasar samman :P
Jag hatar: Att missa bussen (a'
Jag hatar: Att tappa bort saker
Jag hatar: Folk som klagar över saker men som inte gör något åt det!
Jag hatar: Allmänt uppkäftiga människor :S
Jag hatar: Filmer där folk blir våldtagna, blir så jävla ledsen av att se det :(
Jag hatar: Att vara ensam 
Jag hatar: Min korta stubin, kan dampa loss för vad som helst (a'
 
Så nu vet ni lite till om mig va ett tag sen ja gjorde ett inlägg i den här kategorin så tyckte det va dags nu ((:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0