Movie time

Hej hej, håller på att ladda ner lite nya filmer som ja tänkte se nu innan jag ska sova, ny skolvecka imorn yaay..
Iallafall ska ner och bre några smörgås rån för jag e sugen så ska jag sitta och fest lite till det haha :P
Har inte så mycket mer att berätta förutom igår när vi hade våran spa kväll fick mamma flr sig att plocka mina ögon bryn (vilket jag aldrig gör men trots det håller dem sig "i form") och fy fan vad ont det gjorde!
Jag kan inte fatta att folk kan utsätta sig själv för sånt och ännu mindre betala för det när dem inte pallar själv, sjuka människor?? :S
Men men vill dem lida så får dem det men det va sista gången jag gjorde nått sånt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0