10 nya saker ni inte visste om mig :P

 

Hej hej, pga att jag är allmänt uttråkad och att Elin har gått hem från vår film kväll så tänkte jag slänga in ett inlägg jag inte skrivit om på länge :P

1. Jag är beroende av sex and the city har sett Alla avsnitt plus filmer xxx antal gånger (a'
2. Min största idol när jag var liten var Paris Hilton, haha :P
3. Jag gav min föräldrar 2 paket kondomer en julafton, jag hade inga pengar kvar (a'
4. Mina "stil ikoner" är The Kardashians, älskar deras kläder e så avis ;((
5. Innerst inne ville jag helst gå make-up/styling, men det e försent nu och jag e nöjd med handel :P
6. När jag var liten, gick i 3an fanns det en klubb där dem populära som va ihop var med i, och alla inklusive jag ville va med ;P
7. Jag kan knappt vissla, fattar fan inte hur man gör??
8. Jag var kriminell i 8an snatta det mesta. Kläder, smink, smycken och godis bara för att jag kunde..
9. Just nu har jag rökat i över 4 år, uuh dags att sluta va :s
10. jag sjunger i duschen och använder dusch munstycket som mikrofon xP

Där har ni lite mer om mig, nu ska jag sova hörs imorn :))

Puss/ LiiihnN

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0