Sena julklappar & presenter

När min släkt kom ner på student hade dem inte bara med presenter till viktor, utan även till mig! Jag älskar att få presenter, speciellt spänningen när man ha fått det och precis ska öppna det man hoppas så att det är nått man ska gilla och antingen blir man super lycklig eller besviken men i slutet blir man ändå så dlad att man fick nått. För det är ju faktiskt tanken som räknas ((: Iallafall jag fick julklapp och födelsedags present dem hade inget gett oss det än för vi hade inte träffats sen långt innan jul.
Fick ett bh-hänge till mitt Thomas Sabo armband, inte ens min egen mormor och moster
kan låta bli att säga/visa något om mina pattar, väldigt charmigt av er haha tack love you! ;))
Av min faster och hennes man fick jag ett litet kantigt hjärt halsband, naaw så sött :P älskar att få presenter va dem för jag alltid nått jag kommer älska, min fasters man äger en juvelerar affär eller vad det heter i stockholm så får alltid nått från hans affär hihi, tack puss på er! <3
Jag fickk också et "gift pack" med eyeliner (precis vad jag behövde och precis den jag använder!)
och mascara :P Tack så mycket för presenterna supergulligt, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0