Min helg:

Hej hej, har inet blivit något bloggande i helgen har bara varken haft ork eller lust till det men det blir bättring på det nu ((: Ialla fall, i tordags va det ju månadsdag igen för mig och baabe det firade vi enkelt med mys, godis & gottans heela kvällen ;)) Midsommar började inte bra.. satckars baabe vaknade upp och va sjuk :( så vi tog det  lugnt hela dan, vi åkte försöt och firade midasommar hos hans gammel farmor trevlans trevlans :)) när vi kom hem ringde vi hit matt och lina och umgicks med dem resten av kvällen somnade ganska tidigt ändå :))
Lördag: baabe va fortfarande sjuk och vi tvugna att gå upp typ 6 och va barnvakter till hans lilla kusin visst hon e söt men hon tog livet av mig på morgonen men sin jävla sång när man försökte somna om..
När vi äntligen fått sova några timmar så va vi tvugna att gå upp och börja fixa oss för på kvällen skulle vi till anderslööv och lyssna på när hans styvfarsa och hans band spelade :P
Va ganska lång tråkigt i början men efter lite alkohol i kroppen blev det långsamt liite roligare haha :P
Så jag och baabe satt hela kvällen vid ett bord och söp, så ska det va (y'
När vi kom kom hem satte vi på en film, somna sådär lagom runt 5 på morgonen :P
Idag blev det bio, Pirates of the caribean den va faktiskt sjukt bra även om jag är urfattig nu så va det värt det :D

Kommentarer
Postat av: simon

de e min gammel mormor :P och sen glömde du tillägga att vi dansade också :)

2011-06-27 @ 01:17:40
Postat av: simon

de e min gammel mormor inte farmor. och sen glömmde du tillägga att vi dansade också :D

2011-06-27 @ 01:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0