Bröllop + student = fullt upp

Har precis fixat klart mig tog typ 2 timmar va tvungen att hjälpa mamma också hon har aldrig använt lösögonfransar så fick va snäll att sätta på dem på henne :p Idag är det en speciell dag nu om nån minut ska vi alla sticka till råd huset för mammsen och pappsen ska gifta sig efter ha varit förlovade i över 10 år grattis till er! När det e klart blir det fest hela kvällen/natten för min kära bror tar studenten idag grattis till han också :P
Och jag gick ut nian igår grattis till mig ;D



Färdig sminkad nu fattas bara min klänning ((:



Mitt "fina" smycke/smink bord haha här står jag och fixar mig varje morgon fast det e förjävla
trångt måste verkligen städa och rensa det börjar bli fullt :P
Höres senare :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0