im in lööööve ♥

Som dem flesta redan vet är jag extremt sko galen, så fort jag har pengar till det måste jag köpa ett par skor! Vet inte ens hur många par jag pallar inte räkna ahah ;p så när jag hitta hemsidan jag länkade i ett inlägg under steg mitt humör och längtan till topp! När jag får pengar den 20de ungefär blir det raka vägen in på hemsidan och beställa hem (förhoppningsvis massor imed det va svinbilligt!) skor direkt inporterade från USA :D
Jag fick nästan en hjärtattack när jag såg skorna.. 
Aldrig sett så många snygga skor i hela mitt liv, gasch im in lööööve!! ♥ Här är bara några av alla underbara skor jag hittade, enjoy because i do!


Åår jag dör x)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0