Tidsinställt inlägg

Kör på ett tidsinställt inlägg för har ingen data bara mosters iphone (y' Är iallafall just nu i Oskarshamn, Småland och ska hälsa på min släkt, fira min andra mosters 40 års dag, och bli neger!!!!! Eller jag hoppas nått så in i att jag blir det, inte så stor chans imed jag fick mammas pigment asså inga alls -.- men man kan alltid hoppas (a' har förutom att suttit på tåget halva dan varit i kalmar och shoppat massor med helene hitta hur mycket som helst på rean, men jag brände oxå 900 spänn och det e lite deprimerande.. Men men pengar e till flr att spenderas :D nu ska vi äta flundra hos mormor och jag sover där inatt annars sover jag hos helene ( moster) i hennes sommar stuga :)) göres imorn tror jag. Puss/ LiiihnN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0