Tattoooo!


Jag har velat ha en tattuering hur jävla länge sen helst asså, vet att det gör så jäkla ont och det roliga är att jag vill ha dem på dem ställena där det gör som ondast (a'
När jag fyller 18 har mina föräldrar som typ e bestämd 18 års present, vi får nastan vilken tattuering vi vill hs ovh dem betalar den till oss & jag har redan hittat tattueringen som jag vill ska bli min första:



Jag hitta den på google och blev kär direkt! Dden är lite suddig på bilden men det e som sagt ett hjärta av tribeler som jag ska ha på min högra handled, i looove!


Jag har oxå vad jag kallar min "drömm tattuering" jag vill så jäkla gärna ha den men så klart så sitter den på det stället på kroppen som gör mest ont, har en kompis som har hur många tatteringar som helst och han sa att den gjorde så ont så han trodde han skulle svimma, hur fan ska ja klara det :s??



Jag vill ha en sån här tattuering sooo bad! kanske inte just så mycket som på den roda och inte riktigt nån av dem möstrena men ja vill ha en sån blomm tattuering som fortsätter ner under navlen, jag vte inte vad det heter hehe :p


Men men nu ska ja drömma vidare bloggar mer imorn ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0