Im a little baby

. Kom hem från träningen för ungefär en timme sen blev kycklingklubbor till middag mumma :D Just nu ligger jag i sängen äter godis och kollar på Disney channel haha sånt litet barn jag är men det e ju fan kul att uppleva gamla minnen sen man va liten eller hur :p Blir tyvärr inga bilder idag för min data har gett upp hoppet totalt om att fungera så Babe lova att han skulle laga den men det verkar inte gå så jätte bra, men men jag älskar honom ändå <3 ja det va väll vad jag hade och säga det e det som är problemet med att ha blogg man vet aldrig vad man ska skriva när man ska göra ett inlägg så man får improvisera lite :p Puss/ LiiihnN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0