Happy'Nyappy!

Helluu! Idag är jag lycklig ta mej fan :D Sov hos mitt hjärta inatt så va ju döööd när jag kom upp.. Skolan gick väll rätt bra sen vart jag extremt duktig ovh lyckades dra mig till gymmet trots att jag inte orkade! :D
Tog ett 1 och en halv timmes pass med johanna körde på hela kroppen lika bra när man ändå är i gång ((:
Åkte hem med mamsen och när jag kom hem hittade jag ett brev som tydligen var från en kirurg hmm..
Men det visade sig att min läkare hade skickat en remiss till kirurgen och den hade blivit godkänd så jag ör antingen inbokad för undersökning eller operation den 5e april :D AAAAHH jag är så jävla glad!!!! ❤'
Nu ska jag ner och hämta min chocklad pudding i kylen och unna mig den, guttans ;)

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du operera dig? är det skönhetsoperation? :)

2012-02-22 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0