10 saker ni (kanske) inte visste om mig ;)

1. Jag är 7 centimeter från att klassas som dvärg (1.57) haha ;)
2. Jag kan inte gå in i en affär om ja har pengar utan att handla nått (a'
3. Jag knäckte nästan pannbenet när ja va gick på dagis & då hade ja varit död nu..
4. Jag har tix det ligger i släkten. (betyder att man har ett tvångsbeteende
man gör omedvetet hela tiden)
5. Jag vill inget hellre än att pierca tungan :(
6. Jag har blivit stud, än så länge har ja 100 % närvaro (y'
7. Jag har råkat krascha 2 eller 3 datorer med hjälp av virus ;p
8. Jag har inte varit i slagge eller ens bråkat med nån på ett helt år! stolt*
9. Jag e en riktig pussy, gråter av skräckfilmer..
10. Jag kan inte sova utan att ha antingen tvn eller en film igång,
har gjort det nu i nån månad ;p
SÅ nu vet ni lite allmäna saker om mig det kommer mer sen ska ni se ((:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man är inget stud bara för man har 100% närvaro?

2011-09-21 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0