Tequila <3

Hejjj tänkte dedikera detta inlägget till den sötaste lilla saken i världen,
min lilla älsklings hamster Tequila :p
Fick den när min mamma köpte den till viktor utav skuldkänslor och
så ville han inte ha den och gav den till mig, gulligt <3
Jag vet att ni säkert blir så himla uttråkade av det hät inlägget
och tycker jag e störd i huvet men jag var bara var tvungen att dela med mig,
thats just me (a'

Och hennes namn Tequila, inte så många som döper sina djur efter spritsoter
men skulle hon skulle fan ta mig ha ett sånt namn annars
hade jag döpt min framtida barn till det :p
Det stod från början mellan Tequila & Martini men det bllev Tequia, cuute ((:



Söötnos, ser ni san snake hon är och tuggat sönder en av min favrit tröjor ;(



Så söt så man smälter ju <3



Hon är som mig, lite sådär lagom störd i huvet, hon har börjat nu typ försöka
tugga sönder sin bur, snacka om att vara desperat att komm ut :s :p
But i love you anyway<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0