Ny mobil (y'

hejhopp snopp!
blidde inte fint väder så jävla länge tills det börja åska
och sånt shit fy fan jag hatar åska ;(
Iallafall dåligt väder kan aldrig göra mig sur, för har precis
beställt hem en ny mobil och ett iphone skal :D
Hemsidan där jag köpte det finns här!



min nya mobil :D


och mitt nya skal :P

så jäkla happy vart fanimej dax för en ny mobil
min e ju inte den vackraset sprickor i hela skärmen och sånt (a'
Nu ska jag fortsätta fiira, plus imorn har jag ovh babee hela 9 månader
och då ska vi dra fingrarna ur röven och bowla kul kul kul :p
I LOVE YOU <3



Kommentarer
Postat av: Simon

Så snor hon credit för hemsidan jag fixar :P

men men :) vi ska nog ha jävligt kul och bowla :D love u too <3

2011-05-23 @ 01:36:23
Postat av: LiiihnN

Hehe (a'

klart vi ska<3

2011-05-23 @ 09:25:17
URL: http://liiihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0