♥ Heartbreak hotel ♥

Hej hopp, snopp..
Babe stack precis hem bläää.. Så nu får jag väll se till at roa mig själv
ska sätta mig i sängen framför tv med en tårtbit i högsta hugg och
fortsätta kolla på heartbreak hotel :D


Svär på allt en av dem roligaste svenska filmerna som jag nånsin har sett
haha så jäkla skön så man bara glider med där man sitter framför tvn och bara försvinner typ,
as härlig känsla :p



Det här är den absolut bästa jäkla scenen i hela filmen håller
på att fullkomligen dö av skratt varenda gång jag ser scenen.
Vad kan tillexempel vara mer roligt än en 40 plussare som står och
skriker halsen av sig ?? ;D
Guud se den säger jag bara!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0