Färgning på G

Sitter med folie i hela håret nu as niice (y'
Färgar utväxten en sista gång innan jag blir brunett efter sommaren e riktigt sugen på att bli brunett
men tyckte inte det va lönt att färga det brunt nu innan sommaren med tanke på hur mycket solen bleker
ens hår, så får nöja mig med att vara blondin några månader till :p
Så snart är man inte längre svart i hår bottnen längre :D


Man ska ju bjuda på sig själv när man har blogg har jag hört men det finns ju en gräns
på hur långt man kan gå så jag föredrar att skona er  från att visa sveriges fulaste ansikte på den här bilden (a'
Ni får se resultatet senare ((:


Kommentarer
Postat av: elin

du kommer bli skiiiit snygg, svär du kommer göra mig HÅRD :$

2011-06-12 @ 21:23:18
URL: http://elinrebeckalanderup.blogg.se/
Postat av: LiiihnN

hihi nu gör du mig generad (a' ;))

2011-06-12 @ 22:18:34
URL: http://liiihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0