inventering

Yo yo zup zup! Idag va den jobbigaste dagen i hela mitt jävla liv! Fick gå upp halv 6, äta lite sen ta bussen 6 till maxi där vi skulle inventera, alltså räkna varor. Jag stod i nästan 5 timmar och räknade och sorterade jul present papper! Och det fick mig faktiskt att tänka till, när vi är och handlar och ska lägga tillbaka det vi ångra oss om och inte till köpa så bara vi lägger det på närmsta hylla och hem luffar vidare.. Jag ska börja lägga tillbaka varan där den ska va för fatta vilket jävla jobb det var att sortera dem jävla papperna bara för lata jävlar inte pallar ställa dem i rätt fack? Tycker ni oxå ska göra det för nästa år är det kanske du som inventerar, good luck! :) Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss/ LiiihnN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0