Jag ska inte ha några jävla ig!

Det jag just nu önskar/skulle vilja mest av allt är att få mitt första betyg utan några IGn! Jag har haft IGn varje år dem senste 3 åren och skulle va så jäkla skönt att få ett betyg som både jag och mina föräldrar kan vara stolta över (: Mina föräldrar är rätt annorlunda enligt mig, dem tolererar helt enkelt inte ett IG, så man har inte haft det lätt med deras diskutioner exakt varje dag om mina betyg. Jag fattar vad del menar att jag måste jobba men det e inte alltid så lätt när någon är på en om det varje dag.. Men nu ska jag skärpa mig jag ska komma hem med ett betyg fritt från något IG, och försäkra en plats på det gymnasiet jag vill in på! Den ska allt få se att jag oxå kan! Puss/ LiiihnN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0