Finally iPhone!♥

Hej alla läsare! Helt okej dag gick bra i skolan för en gångs skull, i morse hade ja först världens otur sen med desamma tur igen :D Kom till busshållplatsen och bussen hade redan gåttsen mot min stora förvåning kom fan en till typ 10 min senare fastän det aldrig gjort det förr :P
Gick till subway på lunchen med Elin, Emilia och Sandra guttans, handla även nya ytterst billiga lösnaglar ((:
Stack en runda inom simons pappa inom mamma hämta mig så stack vi till läkaren och fick en remiss typ på att de vra OK för mig att ta bort mina födelsemärken som jag har väntat på dte asså :D
Jag har 3 stycke fördelsemärken som jag avskyr, 2 vid bröstet och ett i nacken men dem ska bort nu ;))
Sen när jag kom hem så fick jag en iPhone av mamma! Denna dag har ju varit fantastisk :D!!
Gladtjej.com
.
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0