Shopping alá ullared ♥

Hemma till slut då äntligen! E as trött så ska lägga mig i sängen, fixa mina naglar & sätta på en film :) Love and other drugs, hann inte se klart den sist så får göra det nu :P
Här är allt jag handla på ullared, lite stolt över mig själv att ja kunde hålla mig under 1000 lappen! Det är inte ofta det händer när jag har över 1000 kr :D
2 eller egentligen 3 eneergi dricker men ja drack en på bussen :P
Pringles chips
Festis, som ska va grön på bilden men den blev tydligen gul??
2 påsar med 6 nötcremer i varje, mums ;)
Marabou mangå
2 nougat & 2 mentos ((:
Päls hälsduk & en kamera väska, yaay :D
Bobbys hårspray, det går åt som fan! :s
2 lösögonfransar
Claerasil pads
Hello kitty nyckel hållare? eller vad det nu kallas..
Iphone skal
Lösnaglar
8 ansiktsmasker
Kajal, 1 flytande eyeliner & 1 penn eyeliner
Svart ögonskugga
Spegel
Hitta förresten varken den foundation jag ville ha eller knä strumpor för dem glömde ja bort :'(
Men är ändå happy nu som ja berätta för & det sitter fortfarande i :D
Köpte även en kofta till baabe som han tyckte om så det va bra att han gjorde det :P
Och en ring com ja har på mig nu så den kom inte med på bild ((:
Bloggar antagligen imorn.

Kommentarer
Postat av: dea

är godis och energidrickor mycket billigare? vad kostade marabout tillexempel?:D

2011-10-12 @ 22:00:58
URL: http://deija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0