Härlig dag fast kasst väder

Kom hem för ett tag sen har varit en väldigt trevlig dag :) va på studie besök på maxi men klassen sen kom Felicias bror och hämta oss så åkte vi runt en stund tills han släppte av oss på övre. Där träffa jag dag vi satt och snacka en stund över en cigg, eller ja röka han e duktig pojke ;) Efter det ville han bjuda på fika så vi gick till valen och köpte en frapino till mig, så gullig vän jag har blev lite rörd :p vi satt och snacka hur länge som helst typ i 3 timmar :P vi hade tydligen mycket att prata om haha men det va härligt att prata av sig :)) Vid 6 stack ja hem till baabe där Kajsa befann sig, en väldigt härlig kompis :)) vi blev barnvakter en liten stund också åt Robert & my's söta bebis :D Nu ska jag iallafall fortsätta kolla Jersey shore höres sen! Puss/ LiiihnN

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Lät som en bra dag :)

Några roliga planer inför helgen då? :)

2011-10-06 @ 22:54:41
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0