S.A.T.C ♥

Nu börjar ännu ett marathon för mig med sex and the city!
Den bästa serien som nånsin gjorts!! Jag har aldrig följt en serie så hårt som jag följde den när jag såg den för första gången har heller aldrig sett en serie som jag älska lika mycket som sex and the city :D
Min favorit sysselsätting när man inte har någonting att göra poppar man popcorn tar läsk sätter på en ansikst mask och bara njuter framför serien ;)) Jag fick hela boxen av mamma och pappa för nått år sen när jag fyllde år och fy satan i gatan avd glad jag blev helt sjukt! Jag satt och skrek hur länge som helst haha :P
Sen har dem ju gjort 2 filmer också och ja vet inte hu mycket jag väntade på att dem skulle komma ut så fort dem kom till affären stod jag utanför innan dem öppna för jag skulle ha filmen, haha! :P
E det nån därute som inte har sett serien & filmerna så e det fan ta mig tid att dra tummen ur röven och köpa/hyra whatever serien & filmerna och se dem!
Dem fetaste/coolaste jävla brudarna du nånsin kommer se!!
S.A.T.C ligger mig varmt om hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0