Min helg:

hej hej har inte bloggat på hela helgen men ni vet, jag har ett liv ;) nä skoja bara har helt enelt inte haft tid men ni ska få lite update nu ((: I fredags blev det äntligen träning! yaay fy fan vad ja längtar ursäkta om det låter sjukt men jag älskar att trna! sån sjukt härlig känsla att veta att när jag e klar här kommer ja få en sjukt fiin kropp typ :P Nä inte riktigt men man måste peppa sig själv glömm aldrig det! :P Blev så jäkla utpumpad så kommer inte ihåg vad som hände sen xd Lördag vakna jag hemma hos baabe klockan 6 ;o thats waaay to late fan vad irriterad jag blir när sånt händer mig ;( Iallafall sen ringer gabbi, då ska jag tydlien på fest om en timme klart jag ska dit liksom inget snack om saken? Så blev förjävvla stressigt, va tvungen att sticka hem för mitt smink och hårgrejer e där, sen så glömde vi drickan hemma hos baabe så tillbaka och hämta den ;s Seen kunde vi sticka till gabbi :P
Sjukt kul kvll berättar om det sen ((: Idag va det jobb traaaidigt.. min kära arbets kompis kim svek mig idag :( nä han va sjuk så jag hade ingen att prata med på hela dan, krya på dig vännen<3
Imorn blir det jobb sen får vi se ((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0