Surprise Linn!

Shoo, idag har inte hänt så mycket vart i skolan efter det stack jag, vikky, lina, erica & elin in till stan och åt och snacka skit ;) Sen  stack vi vidare till övre och så blev det bara jag och lina kvar snacka lite med hennes kompis som kom förbi sen bar det av vidare när mårten och oscar kom blev lite mer mat på donken, ahah så feta xp
Sen hämta mamma mig och så stack hon jag och simon till malmö för mamma skulle springa nått jävla mrathon, jaja så dem fick springa i regnet medans jag somna lite halv skönt i bilen med simon, ändå gulligt ;)
MEn fy fan vad glad jag blev nör jag kom hem!!!! Har spanat in ett par skor sjuuukt länge och skulle köpa dem imron (får pengar då) men tror nin inte att dem står på bordet när ja kommer dem!! Min underbara mamma hade varit och köpt dem åt mig för hon visste hur mycket ja ville ha dem, love you mommy!!!! <3<3<3
Älskar dem, helt kär igen på nytt :P oooorh ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0