Tattueringar & piercings

Hej på er! I brist på annat att skriva om hade ja tänkt förklara lite om mina tattueringar och piercingar ((:
Min första piercing var som dem flesta väljer, naveln. Den gjorde jag 2009 samma år jag fick tandställning, dilemmat mellan mig pch min mamma var sja ja sätta i tandställning ska ja ha en navel piercing, ja ni ser vem som vann ;)
För er som undrar så kändes det knappt att göra piercingen ((:
Min första tattuering gjorde jag i julas, tyvärr bakom mina föräldrars rygg (dumt gjort)
Den har inte så mycket innebörd tyckte mest det va snyggt och ville veta hur det kändes, tyvärr valde ja fel ställe för det då det gjorde svin ont :p
Mina andra och riktiga tattuering hat jag på ryggen, den gjorde ja på
min 18års dag i maj :))
Den är som en påminnelse att även om vi bråkar ala duktigt är det min familj och ja älskar fem oavsett vad :)) Sen att ja valde ett kors gjorde jag mest för att ja tyckte det va fint :P Och den kändes ingenting att göra ((:
Tungpiercingen är nått ja velat ha så länge ja kan minnas :P Det gjorde cp ont ska jag säga er, ja hade inte gjort om den om den hade åkt ut :P
Min senaste tattueringen har jag på armen med texten "Keep your head up high and your middle finger higher". Folk kan tro att det bara är en skämt tattuering men den har en betydelse för
mig, att ja aldrig ska ta nån skit från andra eller bry mig om vad andra andra tycker bara hålla mitt huvud högt och mitt F U finger högre :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0