Svar på tal

 
Om:
Är du tillsammans med någon eller på g med någon?
 
Svar: Jag är i ett förhållande och har varit det i 3 år, vi har varit förlovade i 2 år ((:
 
 
Lovisa Om:
Mysig blogg! :)
 
Svar: Tack! (:
 
 
Åh den där klänningen är såååå snygg!! Vill också ha den men vet inte vilken strolek man ska ha.. 
Jag har en frågestund på min blogg just nu, skulle vara jättekul om du ville gå in och kolla in min blogg och ställa en fråga, hoppas du får en bra dag kram. 
Förlåt om du inte gillar att jag kommenterade det här.
 
Svar: Visst är den! Den är rätt normal i storleken men ja rekommenderar den inte om man har stora rattar! ;)
 
 
bella Om:
Verkligen fina!
 
Svar: Håller med!
 
 
Rebecka Om:
Vilka fina naglar :) 
Kika gärna in på min bloppis www.bloppisrebecka.blogg.se
 
Svar: Tack så  mycket! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Fin blogg :) Vart jobbar du som telefonförsäljare? Det är väl inte kontaktpartner?
Kram Camilla

Svar: Hej, tack så mycket! jag jobbar inte som det mer har inte ändra presentationen än bara :) företaget hette responde och låg i malmö men det kursa tyvärr.. kram!
Hej på er! Jag är en extremt skogalen tjej på 18 år och bor i skåne (y' Jag går 3:an på Handel & Administrations programmet och jobbar just nu som en väldigt lyckad telefonförsäljare i malmö :D Här bloggar jag mest om skor, kläder, smink och mode så skulle du vara lika sko/kläd galen som jag så är den här boggen perfa för dig ;)Puss/ LiiihnN

2013-11-02 @ 19:16:39
URL: http://camillaprutz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0