City bird

Rean i affärerna är just nu på sin slutrea iochmed sommaren snart är slut.. :( Men det betyder att dem sänker priserna ännu mer :D Och när jag ser en sko affär som är på slut rea slår mitt hjärta volter (a'
Jag hittade dem här godingarna inne på scorett (dock är klacken lila där) och föll direkt, innan kostade dem 599kr men nu har dem sänkt priset till 179kr och dem bara skriker köp mig! :D
Så när lönen kommer den 25te är det raka vägen till scorett som gäller, eller så beställer jag dem om dem inte har min storlek :P Och vet ni vad? Beställer man från deras hemsida kan man hämta dem i butiken närmast gratis (utan frakt då) :D
Blev ni lika nerkärade som jag kan ni köpa ett par här ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0