Microringar

Hej på er! Som jag skrev i ett tidigare inlägg var jag ju och satte i nytt löshår med microringar den här gången ((:
Det positiva med mocroringar är att det går mycket fortare och smidigare och gör inte alls lika ont (jag är as håröm) :P Det negatova är ju att det gör mycket ondare att ligga ner om du inte rättar till håret först men när det är gjort känner du inte dem ((:
Att sätta i microringar går loss på runt 5000-6000 så det gäller att spara, du kan ha dem i 3 månader innan du måste sätta om dem eller ta ut dem annars blir det tovor i hårbottnen ((:

Såhär ser det ut i mitt hår just nu, hann aldrig fotta mitt egna så fick bli en google bild :P
Resultatet! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har funderat på att sätta i löshår permanent och funderar över de olika metoderna.. Är relativt tunnhårig, syns microringarna igenom håret eller är de lätta att dölja? :)

2013-01-04 @ 17:31:50
URL: http://scenbloggen.se/johannakarlstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0