Snart mina ♥


Hej alla, ledsen för dålig uppdatering men va sjuk i princip hela förra veckan och i heögen var ja i smålan hos släkten så kände inte för att blogga just då men nu är ja igång igen ((:
Tänkte dela med mig av en super rolig grej har bestämt mig för att min första lön ska gå till en investering i nått som ja älskar nämligen skor, haha vad annars? ;))
Så när ja får min lön på kontot klickar jag hem mitt första par christian louboutin :D Dem kommer gå på ett par tusen + frakt så dem är inte billiga :( Men vill man ha nått dyrt får man betala för det :P



Ska köpa dessa tyckte dem var så jäkla snygga så snart är ni mina älsklingar :D

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0