Mammor och minimodeller??

 

Hej på er! Ligger i sängen och kollar på mammor och minimodeller och när jag ser såna program blir jag alltid så fundersam..
Jag tycker det både finns nackdelar och fördelar men att låta sina barn bli modeller eller vara med i såna skönhets tävlingar, så länge det sker på barnets villkor och mamman eller nån annan inte puschar för mycket och nästan tvingar barnet att göra nått dem inte vill för att föräldrarna ska tjäna pengar på dem..

Sen finns det ju dem som sminkar sina barn som om dem vore vuxna glamour modeller, vissa har mer smink än mig?? Det tycker jag verkligen är sjukt, smink ska va nått som man ska få lov att experimentera med när man är ung innan man som tonåring börjar använda det på riktigt :)

Men så länge barnet tycker det är kul och vill bli modell eller skönhets drottning och inte gör ovanstående så tycker jag att alla har barn och vuxna ska få modell bäst dem vill utan att nån lägger kommentarer eller ser ner på dem :)
Men detta är bara min åsikt som jag delar med mig och ingen som behöver hålla med mig ((:

 

Menar detta är ju sjukt barnen kan väll va Max 9 år Men sminkad som en 20 åring, tycker det är hemskt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0