Min fredag:

Hej på er, idag tog jag en runda på stan med Elin och Simon vi skulle handla lite grejer inför Valborg fast havet va mest Elin som hitta skit ;)

Jag fick med mig en neon gul bh, lyckades hitta min storlek äntligen! As cp när man som ja är liten runt om men har en det byst det är skit svårt att hitta nått som verkligen passar då -.-
Jag hitta även ett armband som ja velat ha länge har visat er det innan så nu har ja äntligen köpt det :P

Ikväll blev vi bjudna på strand fest men det blev inställt för oss för jag och Simon ska sitta barnvakt, men men vi får göra det bästa av situationen har laddat upp ned läsk och glass och pizza så vi klarar oss nog (:

Bhn är mycket ner skrik gul i verkligheten :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0