Saknar det liiiiiiite (a'

Okej jag erkänner, jag saknar faktiskt mitt blonda hår liiiiiiiite :P
Men inet tillräckligt för att färga tillbaka men ja vä ändå bäldigt söt som blondin hihi så oskyldig, nu e ja liksom mer vuxen jhaha hur det nu går ihop :P
Funderar ibland på hur "kul" man hade när man va blondi ;) man kunde skylla allt på sin hårfärg och alla skyllde på hårfärgen haha varje gång man gick förbi nån dem ba ååh kolla blondi ;D Haha men men dags att växa upp gott folk, linn har lämnat fjortis lovet och lever vidare som en liiiiite mognare kvinna, eller ja försöker iallafall hihi ;))
Jag & Sandra bild från vikky tjej middag,
vatten pipa satt som en smäck gott va det oxå för den delen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0