Dåtid & nutid :)

Tio första:
Första bästa kompis: Andrea & Sofie (:
Första bil: Har ingen bil, men har en moped, en motermania (thailands verision av aprilia)
Första kärlek: Pontus, hade en liten på dagis oxå lucas hette han :P
Första djur: 2 kaniner Ladie & Sauron
Första semester: Vi reste/reser hela tiden men jag tror det va fuerteventura när ja va några månader ((:
Första jobb: Svensk direkt reklam
Första köpta skiva: Hits for kids
Första piercing: Öronen
Första konsert: Dem som sjunger de "vart ska vi sova inatt" xP
Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Cider
Senaste bilfärd: Idag påväg hem med mamma
Senaste filmen du såg: Pretty women, klassiker!
Senaste ringda telefonsamtal: Simon ringde mig när ja dammsuga (:
Senaste bubbelbadet: Med babe <3
Senaste spelade cd: Oj, jävla bra tag sen ja lyssna på en cd..
Senaste kyss: Fick jag från min älskling (:
Senaste gången du grät: Eeh kommer inte ihåg, va nog när ja & simon bråka nån gång..
Senaste måltiden: Kex (y'
Åtta "har du någonsin":
Dejtat en av dina bästa kompisar: Dejtat och dejtatmen varit på g & tillsammans med många bästa komipsar (:
Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän: Jaoo
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär direkt..
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha händer heeela tiden (a'
Fått ditt hjärta krossat: Har hänt nån gång
Haft ett one night stand: Inte haft sex, men annat jepp.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Sliter inte ut det ordet, så nä (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0