Supersize vs superskinny

Har precis kommit hem till Babe och sitter nu framför tvn och kollar på spersize vs superskinny. Så jäkla hemskt program ändå en som är "smällfet" och en annan som är smalare än en pinne ;s hur kan man vilja se ut så visst ingen vill väll vara smällfet eller smal som en pinne men det roliga är att ingen av personerna som visas i programet gör något åt det alls det e fan sjukt. Speciellt dem smala som gör vad som helst för att bli smalare än vad dem redan är, det är fan helt sinnes sjukt finner inte ens ord till det.. Som tur e finns det folk som verkligen vill ändra på sina matvanor och tar tag i sina liv så jäkla starkt av dem, för det är inte lätt att ändra sina vanor när man har haft samma i flera år. Vet att ni kanske inte vill läsa allt det här och detr helt okej kände bara för att skriva av mig lite :) en annan grej jag tycker är jobbigt e smala människor som går runt och säger att dem måste gå ner i vikt, tycker det e synd att dem inte ser att dem perfekt fina precis som dem är och behöver varken vara fet eller smaal för att vara snygga. Jag har varit likadan och tyckt jag behövde gå ner i vikt men det e slut på det nu! Tänk på det ((: Det va allt jag hade att säga. Puss/ LiiihnN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0