Sommarjobb :D

Hej på er, vet ni vad som trillade ner i min brevlåda igår?? :D
Ett brev från navigator centrum, det är en firma som hjälper ungdomar
med jobb och utbildning. Hur som helst i brevet stod det att jag har
fått ett sommar jobba :p
Visst det är på ett dagis typ men fuck det jag tjänar pengar (a'



Ganska suddig bild på brevet men här har ni beviset ;))



Jag tjänar 65 kr timmen så räkna lite på min mobil och kom fram
till att jag nu jobbar 3 veckor och på dem 3 veckorna kommer jag
tjäna ungefär 6000 bara för att leka med små söta barn.
Låter jävligt enkelt men jag e liite speciell, jag tål verkligen inte barn,
inget illa menat mot någon. Tykcer vissa, inte alla, e så fruktansvärt
jobbiga, kladdiga och allmänt rubbade blir galen på såna barn
så ibland får jag bara lust att slå till dem, dock gör jag ju aldrig det jag
e liksom inte helt sinnes sjuk, men det är ju inte olagligt att tänka det (a'
hehe im a little bitch sometimes live with it ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0