Present till brodern

Hej hej hej, jag e smart som vanligt och har försökt få mitt internet att funka i nån timme nu tills jag precis märkte att min internet sladd (har inte trådlöst) hade åkt ut så va inte ens uppkopplad till internetet stör mig på att jag lever upp till min hårfärg ibland som min pappa brukar säga -.- Well well, va och bowla med babe och göte (babe's låtsas bror) super kul även om jag förlora och blev spöad av båda två endå taskigt man ska ju låta tjejem vinna aiijt?? :p Hann in en runda på stan också och hitta en prefa present till min bror som fyller hela 19 år på torsdag grattis till den stora pojken ((:



Det är en parfym i en fickplunta typ eller hur man ska förklara det :P
Ganska dålig bilden men ni ser vad det är iaf, skvallra inte för honom iallafall ((;
Bilder och videoklipp från bowlingen kommer i kommande inlägg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0