Natt inlägg

Har äntligen fått tilbaka mitt internet, thank god!!
sitter inne och kollar bloggar och är uttråkad nått så fruktansvärt..
ska nog gå och lägga mig det e ju skola imorn, det gillar vi (y'
Igår var faktiskt en väldigt rolig dag, hektisk men kul.
Blev av med min bröllops och dop oskuld wiie haha ;))
Hade lite bråttom i förra inlägget, snodde pappas data hehe ;)
Så här har ni bilder från igår ((:



Lite snabbt hur jag såg ut på bröllopet, dopet & 50 års fetsen :)



En gullig bild på mig och babe precis innan <3
Sov gott alla :D!





Kommentarer
Postat av: irree

fina ni är gumman

2011-05-02 @ 14:36:59
Postat av: Liiihnn

Tack hjärtat!

2011-05-03 @ 09:38:07
URL: http://LiiihnN.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0