My b-day!

God morgon folket, min lilla b-day idag blev väckt på morgonen av sång av min familj
fick fiina presenter som jag visar er i kväll ((:
I skolan blev jag drängt av gratulationer, hihi såna fina vänner jag har (a'
Min facebook är fylld med grattis inlägg så ska se till att svara på alla i promise,
nu går jag runt och oroar mig för att nån ska få för sig att slänga en tårta eller nått i huvet på mig,
nackdelenmed att fylla år haha :P
Efter skolan sticker jag, babeoch mamma till stan och fixar mat, snacks och grejer
inför fredag ska oxå försöka fixa en ny klännig ((:


Fick ett cp gulligt meddelande på facebook av en av mina bästa vänner,
naaw love u 2 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0