Gårdagens shopping

Va i malmö igår och shoppa upp lite välförtjänta pengar tillsammans med babe trevligt trevligt ((:



Ett par snygga byxor newyorker



Skolavslutnings klänning nexyorker



Linne ginatricot



Öronhänge + ring ginatrcot
lösögonfransar, mascara + läppglans lindex
peace öronhängena kommer inte ihåg.



En suuper snygg bh
vet ni så svårt det är för mig med lite större bröst än vissa andra att hitta en snygg bh som passar?
Det finns ju bh:ar i min storlek men dem e så jäkla tråkiga typ enfärgade och sånt..
Men så har man ju newyorker där det finns hur snygga bh:ar som helst och i min storlek blir alltid så
jäkla glad när jag gr in där och hittar en sån här bh som passar mig :D

Nu ska jag slänga mig i ett skönt bad och förbereda mig för måndag ((:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0