Byxdress♥

Hej hej, va som sagt på stan igår och skulle leta efter nått att ha på mig
på fredag och på lärar middan hittade då suuuper snygga
och hur många byxdressar som helst på hm :p
Doch hittade jag ju dem byxorna istället som jag bara va tvungen att köpa
så får köpa byxdressen nästa vecka istället ((:
Jag letade heela förrå sommaren efter en byxdress men antingen var dem slut
eller så var dem förstora och sånt, men nu verkar det som om byxdressarna
kommer tillbaka för alla affärer skaffar dem.
Dem finns på: H&M, Åhlens, Cubus, Lindex, Topshop och många andra (:



Min personliga favorit till höger, hitta bilden på google och blev kär :p
nån som vet var den finns att köpa???
Give me, Give me, Give me :p♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0