Brazilian blowout

För dem som inte vet det så är mitt hår, efter några omgångar hårför,
platt tång & volymmaster ett riktigt skatbo..
Som ni precis läste fattar ni nog att jag sliter väldigt mycket på mitt hår bara
för att få det någorlunda okej, men nu e det slut på det..
Har äntligen fått tid imorn till att göra en Brazilian blowout so f*ckin happy!
För dem som inte vet vad det är har jag lite info till er här:

Vad är Brazilian Blowout?
Brazilian Blowout är den mest innovativa och effektiva professionella Smoothing Treatment i världen enligt många. I Hollywood står kändisarna på kö för att få boka sin behandling. Jennifer Aniston och Nicole Richie är två personer som talar mycket gott om Brazilian Blowout.

”Now I have the freedom to not have to blow-dry my hair every time I wash it”
Nicole Richie

Hur fungerar det?
Behandlingen innehåller Brazilian Super Nutrient Complex och ett patenterat polymer-system som förbättrar håret genom att skapa ett skyddande proteinlager runt hårstrået vilket eliminerar frizzigt torrt hår och jämnar ut hårstråets fjällskikt och ger blonderade hår den näring som saknas. Slutresultatet är ett smidigt, friskt och frizz-fritt hår med glans!

Brazilian Blowout är den enda professionella Smoothing Treatment som förbättrar konditionen för ditt hår. Ingen skada och inga starka kemikalier. Hela behandlingen genomförs på bara 90 minuter. Du kan tvätta ditt hår samma dag och lufttorka det och det kommer fortsätta vara slätt, frizz-fritt och strålande. Det går även toppen att styla, locka och sätta upp i svans direkt efter behandlingen, känslan av glans och släthet finns ändå kvar i ditt hår. Resultatet varar upp till 12 veckor.


För mer info och för & efter bilder klicka här.
Nu ska jag fortsätta kolla på Pirates of the caribien sen sova ((:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0