Uppdatering

Tjenis penis, jobb idag som vanligt som tur är e jag ledig imorn så det blir lång helg för mig och sommarlov för alla andra hah ;p Mamma kommer snart och ska köra mig och simon till oasen, dags för tränign :D har fan inte trånat på år och dar känna det som, nä men jag kolla på mitt tämpel kort som man stämplar i varje gång man tränar och sist jaa träna va 5te maj ;O nästan 2 månader sen helt sjukt -.- Men nu kör vi minst en gång i veckan :D haha till att börja med ((: Ikväll e det ingen vanlig dag för linn och simon har 10 månaders dag hurra, hurra, hurra :D <wiie grattis till oss, lova you babe!<3 Blir myys hela natten+kvällen det kan ni skriva upp! Men nu ska jag försöka få tag på morsan hon verkar inte vilja prata med mig för hon svarar inte i telefonen ..

Puss/ LiiihnN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0