Sommrigt i garderob !

Sådärja nu funkar min data igen, tack mamsen (a'
Igår va jag i stan igår och införskaffa lite nya skolavslutnings grejor
+ lite annat som ja ville ha :P Det blev detta:




Toppar som jag visa i tidigare inlägg köpte tre stycken för dem va så sööta ((:
ville egentligen ha en gul också men det fanns självklart inte i min storlek så det blev dessa :D


Nya jeans dem va liite små i midjan men dem va så billiga så köpte dem iallafall :P



Skorna jag snacka om, så jäkla fina!! Bilden gör dem inte rättvisa, i verkligheten glittrar dem
faktiskt och e suuuper fina! Det va kärlek vid första ögonkasrer (a'
Ska ha dem på skolavslutningen tillsammans med min spets klänning och dessa öronhängena:



Nu ska jag kolla på tv och förbereda mig för imorgon det är nämligen lärarmiddag
på kvällen så ska fixa mig hos baabe ((:






Kommentarer
Postat av: simon

så får man ingen berömm för att de var jag som köpte skorna till dig :O :P<3

2011-06-10 @ 20:52:58
Postat av: LiiihnN

Haha förlåt baabe skit snällt av dog i love you :D<3

2011-06-12 @ 00:55:14
URL: http://liiihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0