Plättar

Hejsan hoppsan på er, har inte hunnit uppdatera nått idag åkte till jobb imorse otroligt tidigt höll på att somna flera gånger (a' Iallafall alla på dagiset var jätte trevliga och jag fick mest städa men också umgås med barnen som inte va så farliga som jag trodde :) Och nä sofie jag behövde inte torka dem i röven efter dem hade skitit xP
Tog bussen hem till älskling och förljde med han och robert till nått ställe jag har glömt namnet på där dem skulle få hjälp att hitta jobb, stolt övver dig hjärtat att du iallafall försöker <3((:
När jag kom hem råka jag decka i sängen tills det va mat, efter maten ställde jag mig vid spisen och började steka plättar som jag ska ha till lunch, mumma :P
Haha denna plättan blev ändå fet, ser ni vad det föreställer? :P
Typ en sån liten ond smile gubbe haha ;P Förlåt för otroligt torr humor och överdrivet lättroad (a'
Nu ska jag kolla south park på tv även om jag hatar det men det finns inget annat på tv -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0